SEAP-SICAP

SEAP -SICAP

Achizitii SEAP – SICAP

Platforma SICAP – SEAP opereaza pe website-ul www.e-licitatie.ro si asigura transparenta procesului de achizitie publica. Produsele listate de catre rsge.ro pe website-ul propriu, pot fi achizitionate prin intermediul platformei SICAP – SEAP.

Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand achizitioneaza diverse bunuri mobile sau servicii, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SICAP – SEAP, care-i controlata si reglementata de Agenția pentru Agenda Digitală a României (AADR).

Categoriile de produse pe care RSGE le comercializeaza sunt:

  • Echipamente PSI
  • Prim ajutor
  • Reciclare
  • Semne avertizare si securitate SSM si PSI
  • Siguranta auto
  • Echipamente individuale de protectie

Cat si o gama de servicii:

  • SSM
  • PSI
  • HR
  • Analiza de Risc la Securitate Fizica
  • Protectia Mediului – Gestionare Deseuri – Raportari de Mediu
  • Medicina Muncii
  • RSVTI
  • PRAM

Autoritatile sau institutiile care doresc achizitionarea produselor sau serviciilor RSGE, prin intermediul platformei SICAP – SEAP, vor beneficia de un termen de plata intre 7 – 30 de zile conform unui contract incheiat intre cele 2 entitati.

Cum se achizitioneaza produsele?

Ca orice utilizator, plasati comanda pe website-ul, rsge.ro, acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi iar la final, in sectiunea de “Comentarii” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SICAP – SEAP.

Acest pas este necesar pentru verificarea stocului.

Comentariul poate fi denumit astfel: “SEAP”.

  • In scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primesti un telefon de confirmare a comenzii si detaliile despre livrare.
  • Dupa Confirmarea Telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SICAP – SEAP, iar procesul de achizitie publica poate incepe.
  • Te vom suna si iti trimitem pe email cand incarcarea produselor / serviciilor a fost finalizata, pentru a putea incepe procesul de achizitie.
  • Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale, aferente comenzii tale.

Pentru intrebari si asistenta te rog sa contactezi expertii RSGE specializat in tranzactiile SICAP – SEAP:
Email: contact[at]rsge.ro

Ultimele noutati