Standardele de siguranță în muncă sunt necesare în mediile de lucru indiferent dacă organizațiile aleg sau nu externalizarea serviciilor SSM (sănătate și securitate în muncă).
Este responsabilitatea angajatorilor să ia măsuri de precauție rezonabile pentru siguranța membrilor companiei, astfel încât aceștia să nu fie puși în pericol în timp ce lucrează.
Standardele de siguranță în muncă pentru toate tipurile de afaceri
Pentru a menține standardele de siguranță în muncă, respectarea lor poate fi o luptă, mai ales dacă nu aveți abilitățile și competențele adecvate, cauzând pericole în organizația dumneavoastră.
Capacitatea dumneavoastră de a arăta clienților prezenți și viitori că performanța dumneavoastră în materie de sănătate și securitate este de cel mai înalt calibru este esențială.
Oportunitatea de a recurge la expertiza specialiștilor RSGE pentru o varietate de sectoare este neprețuită, mai ales atunci când vă confruntați cu o problemă nouă sau dificilă la locul de muncă.
Servicii de evaluarea riscurilor pentru afaceri cu risc ridicat de pericole
Distribuția bunurilor sau serviciilor dumneavoastră, în special în industrii precum producția, prelucrarea alimentelor sau construcțiile, depinde de standardele de siguranță în muncă.
Operarea într-una sau mai multe locații necesită efectuarea evaluărilor mai detaliate și complexe ale riscurilor pentru sănătate și securitate în compania dumneavoastră.
- Evaluările riscurilor sunt o componentă crucială a cerințelor legale dacă o companie se ocupă de producția pe scară largă, transportul sau depozitarea în vrac a substanțelor chimice periculoase.
Specialiștii RSGE utilizează metode mai sofisticate, cum ar fi evaluări cantitative ale riscurilor.
Un sistem puternic de management al sănătății și securității este pentru noi o prioritate atunci când:
-angajații lucrează frecvent la înălțime sau în medii zgomotoase;
-lucrătorii sunt expuși la substanțe chimice sau praf;
-muncitorii operează mașini grele ca parte a operațiunilor zilnice.
- Sunt necesare evaluările periodice ale riscurilor dacă adăugați la aceste acțiuni posibilitatea de a lucra în diferite locații cu diverse pericole.
Controale SSM pentru afaceri cu risc mediu de pericole
Sunteți mai mult decât conștienți de riscurile care pot apărea la locul de muncă, chiar dacă afacerea dumneavoastră nu se confruntă cu provocări cu risc ridicat pentru sănătate și securitate.
Deoarece riscurile pentru siguranță pot apărea în orice moment, este important:
-să luați măsurile de precauție adecvate pentru a reduce riscurile la locul de muncă și pentru a asigura un mediu de lucru sigur;
-să implementați și să respectați standardele de siguranță în muncă.
Experții RSGE efectuează controale adecvate pentru a verifica și a vă asigura că pericolele nu scapă de sub control dacă afacerea dumneavoastră implică aspecte mai complexe cum ar fi:
-tratarea cu substanțe chimice pentru curățare;
-mașini sau echipamente electrice;
–lucrul la înălțime, cum ar fi un pictor care necesită nevoi diferite de sănătate și securitate, decât serviciul într-un cadru educațional sau într-o unitate de îngrijire.
Servicii SSM pentru afaceri cu risc mic de pericole
Dacă gestionați o companie mică, cu mai puțin de zece angajați, pot exista mai puține riscuri pentru sănătate și securitate în muncă.
Este posibil ca:
-majoritatea personalului să lucreze în birouri;
-sănătatea și securitatea angajaților să fie verificate în fiecare an.
Chiar dacă riscurile sunt minime, totuși trebuie să urmați elementele fundamentale, deoarece accidentele pot apărea cu alunecări, împiedicări și căderi sau cu clienții care vă vizitează frecvent locația.
Echipa RSGE vă îndeamnă să vă asigurați întotdeauna că locul de muncă este sigur respectând standardele de siguranță în muncă.
Sunt disponibili experți profesioniști în standardele de siguranță în muncă
Veți avea acces la un consilier dedicat sănătății și securității în muncă cu o singură condiție: Colaborați cu inspectorii RSGE!
Ei vor efectua o evaluare preliminară a amplasamentului, vor evalua procedurile actuale de siguranță și vor furniza un raport care explică orice deficiențe și măsurile corective necesare.
Aceste evaluări vă vor menține în conformitate cu legea și vă acordă mai mult timp pentru a vă ocupa de orice probleme persistente.
Angajații și subcontractanții vor primi un manual personalizat cu standardele de siguranță în muncă care va fi pregătit și actualizat pentru a reflecta orice modificări în cadrul organizației.
Managerul dumneavoastră de sănătate și securitate va putea colabora cu echipa RSGE ca o resursă suplimentară.
Contactați-ne chiar astăzi pentru probleme de siguranță a personalului dumneavoastră sau a afacerii!